trettio

om man tror att man är kär, antar jag att man får bekräftelse, när man ska bädda sängen med nya lakan efter en långhelg bestående av sena nätter, höftben, läppar och cigaretter, och när det då är alldeles förskräckligt jobbigt eftersom allt doftar som den där varma huden man bara vill ha tätt intill, helst med detsamma, och när man egentligen kanske inte vill tvätta lakanen trots att det är chokladfläckar på dem och trots att man kanske haft dem någon vecka för länge, bara för att den där doften påminner om någon som är så himla, himla fin att man knappt får nog.

spår
rebecca lämnade ett spår:

åh. jag minns att jag brukade hata när min mamma drog med en nagel på en annan nagel så det skärde i öronen. och min pappa smackade också, när han åt flingor och mjölk. men nu saknar jag allt det där så väldigt mycket. konstigt att behöva flytta ifrån något för att uppskatta det. om du var här och hälsade på skulle vi kunna visa dig allt bra här. utsikten från balkongen, grannarna på våningen över, den blommiga soffan. jag smackar visserligen också när jag äter, men jag försöker bli bättre på det. för min omgivnings skull. var bor du någonstans?

2010-06-23 @ 21:23:12
URL: http://timgatan.blogspot.com

lämna ett spår:

namn:
att återvända

e-postadress:

eget tillhåll:

spår:

Trackback
RSS 2.0