fyra

min sud var här. vi kedjerökte vid gungorna och jag lade mig bakåt, "jag önskar att man kunde vara uppochner hela tiden". andades ut död. hon talade om en pojke och en vän. sedan satt vi tryggt tysta i mitt rum, en guldlysande kokong. eldflugor omrking min sänggavel och lugna ljus i fönstret. jag önskade att jag fick somna bredvid henne.

nu ska jag sova pirrigt och försiktigt, tillbakahållet längta till lördag. återseendet. raspiga kinder, sår på läppar och ett lugn. cigaretter och ljumma minnen.

spår
Anonym lämnade ett spår:

sud? hmmpf fan vi skulle ju mysa på lördag egnpewngpnweoign

2010-05-18 @ 23:50:18
a lämnade ett spår:

ja, sud. min vän här. nämneringanamn.

2010-05-19 @ 20:35:29

lämna ett spår:

namn:
att återvända

e-postadress:

eget tillhåll:

spår:

Trackback
RSS 2.0