tvåhundrasextiosju

7 augusti 2011 söndag: idag var en dålig dag. var ful i håret hade fula knän fula lår fult ansikte. tjock ful. alexander kom hit. jag skulle skypea med benjamin någon gång. vid åtta smsade benjamin och skrev att jag missat honom. han hade åkt till gullspång med marta och skulle sova där.
jag följde alexander till bussen vid elva. han stod nedanför trottoarkanten och vi kysstes. men vi vill ha andra. så sen kramades vi istället.
jag skrev till benjamin att vi kanske kan skypea imorgon. sedan skrev jag att jag hoppas han inte får någon stor kärleksförklaring ikväll; det är så tråkigt med konkurrens.
sedan grät jag & tänkte att de förmodligen ligger. och jag mindes hur det kändes när jag stod på en för stor sten för att kompensera för vår längskillnad och han lutade huvudet mot mitt bröst och jag kallade honom hjärtat. men marta ovanpå honom inatt. deras märklighet sammanflätad.
håller hårt i hundgosedjuret nu.

spår

lämna ett spår:

namn:
att återvända

e-postadress:

eget tillhåll:

spår:

Trackback
RSS 2.0