tvåhundratjugosju

sitter på bänken på baksidan, pendlar mellan att stirra på väggen till grannens jordkällare och den omöjliga biologiuppgiften på pappret i mitt knä. lillebror vägrar vara med en halvtimme och skratta åt att jag ska mäta ph-värdet i jorden, trots att jag höll om honom i förrgår då han grät över sitt brustna lilla pojkhjärta.
undrar hur sjutton jag ska veta vad för jordsort det är (brunjord eller podsol?) och önskar grannkarln skulle spatsera in och fråga vad jag gör och om jag vill ha hjälp och ifall jag kanske vill ha lite kaffe efteråt? men han vill väl inte dricka kaffe och jag har en av nio helvetesjävlapissläxor att göra när jag ju egentligen bara vill gråta under täcket och hålla sara i handen

spår
sara lämnade ett spår:

på lördag kommer jag och håller handen, och pysslar om hjärtat ditt. det ska inte behöva bry sig om grannkarln och hans fånigheter mer

2011-05-26 @ 19:02:45

lämna ett spår:

namn:
att återvända

e-postadress:

eget tillhåll:

spår:

Trackback
RSS 2.0