tvåhundraåttiosju

festivalkärleken bor i berlin och skriver på chatten en gång i veckan. han säger inte så mycket och jag babblar för jag vet inte vad jag ska säga alls. han är ju där och jag här. jag tänker att jag saknar hur han kisade mot mig innan han pussade mig. vad han tänker vet ingen alls.
mediakarln är upptagen och har inte tid att dricka kaffe, ändå rör han sig kring mig som att han var på vippen att säga någonting. frågar något obetydligt. tvekar lite. går sedan.
slutsats: mitt kärleksliv är lika dysfunktionellt som alltid.

spår
Anonym lämnade ett spår:

Du har alltid dina bres, i Indien och Ullstämma. Bästa hälsningar

2011-09-29 @ 16:31:46
Anonym lämnade ett spår:

gråter nästan. tack hjärtat

2011-09-29 @ 18:14:44
URL: http://bemywomb.blogg.se/

lämna ett spår:

namn:
att återvända

e-postadress:

eget tillhåll:

spår:

Trackback
RSS 2.0