trehundranittiofyra

göteborg är toppen och soligt och jag orkar vara uppe till fyra två gånger vilket är personligt rekord för 2012, då man blivit gammal & skruttig. har träffat två bloggidoler (obs verkligen ej sandra beijer), druckit te ur valkopp till os-avslutning (med bl a spice girls!!!), ätit max med sandy, sandys bästa vän och 2011:s sommarromans dvs min allra mest otippade blanding, ätit potatisklyftor med maxdipp kl ett på natten i sandys säng, varit på båtklubb, åkt spårvagn själv alldeles för mycket vilket är min topp tio sämsta saker att göra i livet, sett bon iver vilket var bä-äst. så kommer jag hem & unnar me sushi på altanen och lär grabben över telefon hur man handtvättar kalsonger i handfat. mycket hjälpsam flickvän tycker jag

spår

lämna ett spår:

namn:
att återvända

e-postadress:

eget tillhåll:

spår:

Trackback
RSS 2.0