trehundranittiosex

händer mycket & lite på samma gång. bråkar med grabben om hans dåliga kvinnosyn. bråkar om nånting annat. ett par dagar senare orkar jag inte & faster inger har väldigt mycket cancer men väldigt få veckor. jag gråter på grabben & han vet inte hur han ska trösta så kramar lealöst, suckar och frågar om jag vill ha kinder maxi. nej, jag vill ju att du ska klappa på mig, dumhuve, säger jag. då gör han det, mindre obekväm, men jag snorar ner honom som hämnd för dålig trösttaktik. går i skolan, 1 lektion om dagen. får kaffe/snus/brist på lunch-darr och vinglar hemåt i blommig långkjol som är ny. ritar självporträtt och drömmer som vanligt inte om framtiden. skriver flera stycken låtar och dricker te igen för det är mestadels höst nu. på natten ösregnar det och grabben öppnar fönstret så vi ska höra. min mage motarbetar prompt alla sorts matintag så jag går på toa jämt och det är pinsamt när grabben måste pausa filmen stup i kvarten. spenderar alla mina jobbpengar och blir lite lyckligare plus lite mer ångestfylld. har hatstrejk mot vita kränkta män och sexualiseringen & objektifieringen av kvinnor; kan inte förmå mig utöva oralsex & inte heller se h&m:s skyltdockor. vill gråta ofta. vill rulla ihop mig till boll i sängen & undvika depression av nyinsatt p-stav men det är väl så det börjar? hursomhelst är jag pigg & kreativ & mig själv & vaknar nästan alltid glad & känner mig fin fast lite tjock kanske, men vad ska man göra med livet då!?!?!1!!? när det ändå inte vill sig?!?!!?!

spår
hej lämnade ett spår:

din blogg är så jävla bra bara. älskar den.

2012-08-29 @ 15:24:32
URL: http://e--a.blogspot.com

lämna ett spår:

namn:
att återvända

e-postadress:

eget tillhåll:

spår:

Trackback
RSS 2.0