trehundrafemtioett

är i stadiet av crushprocessen då crushen är ganska oemotståndlig och ingen annan verkar ett dugg attraktiv, vilket är en bra sak eftersom det då närmar sig slutet, men måste medge att det problematiserar rep, diskussion kring låtval, inspelning etc en smula. till råga på allt kan jag inte ens köpa wu-tangkepsen jag trånar efter något fruktansvärt, eftersom bandet, som ju måste vara så jävla g (med tanke på att 75% av medlemmarna skejtar), antagligen skulle skratta när veka fjantiga lilla jag skuttar omkring med den på mitt ljusa huvud. eller hur de nu ser mig. måste skaffa hårdare image. jesper föreslår att jag ska flytta till en annan stad för att få leva ut min inre gangsta. jag frestas av denna idé

spår

lämna ett spår:

namn:
att återvända

e-postadress:

eget tillhåll:

spår:

Trackback
RSS 2.0