trehundrafemtiosex

livet lunkar på och pappa sitter i trappan och bråkar med mamma över telefon när jag och lilla lillebror sitter precis bredvid, vid köksbordet, och diskuterar newsoulhoodies. stora lillebror har streptokocker eller liknande plus körtelfeber, dvs dubbelont. han ligger i sjukhussäng och yrar/spelar sällskapsspel med pappa. detta gör mig lika delar berörd och oroad. utöver detta känns det som mitt huvud är fyllt med vatten & jag har röda märken kring näsan från snyta-sig-var-tredje-minut. har åtminstone gjort ett fynd och hittat lillebrors mörkgråa långkalsonger. dessa tänker jag bära imorgon i skolan som protest, vare sig jag finner passande tröja i anständig längd eller ej. fuck tha system säger jag bara

spår

lämna ett spår:

namn:
att återvända

e-postadress:

eget tillhåll:

spår:

Trackback
RSS 2.0