trehundratrettioett

får kalla fötter över gitarristen, så halsar öl och dricker vodkashots hos andra gitarristen innan rep. slutar med att jag sitter i hans knä och har confessiontime medan han stryker mig över ländryggen. sen så är vi i repan och jag sjunger om sex med låg röst och slutna ögon till blueslåten. och tänker att jag vill ha gitarristen trots allt. och han säger, det luktar sprit. är det bara jag eller visst luktar det sprit? och jag fnissar bakom hans rygg. så följer jag honom till bilen efteråt och kysser honom hastigt innan jag möter upp sara. och vi hamnar på ågatan och dricker öl och jag fryser så mycket att jag skakar och ler mot någon töntig kille som kollade in mig på priso häromdagen för jag är alldeles för feg för någon form av emotionell förpliktelse och måste därför bevisa för mig själv att jag inte tillhör någon. japp konstruktivt

spår

lämna ett spår:

namn:
att återvända

e-postadress:

eget tillhåll:

spår:

Trackback
RSS 2.0