trehundratrettiofem

och klockan är småtimmarna och jag och sara sitter på varsin stol i köket. en ny omgång öl har kommit och jag hämtar en var till oss. lägger upp benen på en stol, tar en snus. vet att mitt ansikte visar BITTERBITTERBITTERBITTER. och så kommer gitarristen plus sveriges bästa skejtare och sätter sig med oss. och gitarristen frågar hur det är. och jag ger honom en smutsig blick. och han frågar om jag är arg. och jag svarar ja. och han säger, jag förstår det. så sitter vi där och jag klunkar min öl och slänger snusen i en tom ölflaska. och så tar han på mitt lår och säger, ska vi prata? och jag nickar och klappar lite på saras knä innan vi går iväg till stora tomma rummet med alla stolar. och jag sätter mig med benen över hans knä så han kan stryka över dem så allt kan kännas ok även fast det inte är ok

spår

lämna ett spår:

namn:
att återvända

e-postadress:

eget tillhåll:

spår:

Trackback
RSS 2.0