trehundraåttionio

*har knegat i två långa veckor nu. det är tungt men även härligt lunkande lugnande rytmiskt. har många kaffepauser och får lyssna på p3 ca så mycket jag vill. ser dock ut som en flata/bonde när jag traskar omkring i skitfula s k hantverkarshorts (dvs de med arton tusen fickor och fickor i fickorna och öglor och gud vet vad) som går till knäna och är enorma, keps med "svensk biogas" tryckt över skärmen, snus under läppen och hörselkåpor. men det har väl också sin charm. förutom kanske när jag kör stora gräsklipparen och p3 spelar country. då går det lite för långt.

*är officiell flickvän. det är också härligt. det betyder att man får se mycket film under regniga dagarna, dessutom ihopbollad mot bringan av en man. kanske inte en så manlig bringa, men ändock bringan av en man. även betyder det att man får hemhjälp under de tre veckorna familjen åker å seglar from onsdag, då jag annars skulle vara tvungen att laga mat (inkl göra matlåda), städa, klippa gräs, tvätta etc själv. visserligen är jag inte så säker på att grabben är särskilt bra på nån av de sakerna. men skjutsa mig till maxi kan han ju iallafall. och ta lite hand om saker och ting. och så är han ju här när jag åker från jobbet och när jag kommer hem från jobbet. lite som en hemmafru. och det tackar jag ju inte nej till.

spår

lämna ett spår:

namn:
att återvända

e-postadress:

eget tillhåll:

spår:

Trackback
RSS 2.0