trehundranittioett

*grabben drar härifrån en lördagskväll för att bowla med de andra skejtarna och jag blir så besviken att jag måste gå in i tvättstugan och bolla ihop strumppar för att slippa se honom i ögonen och börja snyfta
*första dagen sista veckan på jobbet och när jag kommer hem återstår klippa egna gräsmattan innan familjen kommer hem på kvällen. traskar ut i löparskorna, mjukisbyxor, mammas fleece. bränner benen tre gånger på samma brännässla och lyssnar på institutet.
*familjen kommer hem och som vanligt ser mamma bara de smutsiga typ två sakerna och hakar upp sig på det i 25 minuter istället för att se resten av huset som jag skurat och som är pretty much asarent. vardagsskoj. ännu en gång traskar jag ut extra snygg i pojkvänsnewsoultshirt och med hakan prydd av le grand finne för att slänga sopor. trask trask
*har nu ätit hamburgare och ska prata med pojkvän som befinner sig i u-fucking-meå (det ville sig visst inte riktigt) hela veckan och ska prata om hur mycket vi saknar varandras hud, nacke, blick, händer etc till en tredjedels påse ostbågar. ujuj vad jag skulle byta det mot få sova ej gabbelös första natten på två veckor

spår

lämna ett spår:

namn:
att återvända

e-postadress:

eget tillhåll:

spår:

Trackback
RSS 2.0