trehundrasextiotre

en veckas ny mobil och nedan är smsstatistiken enligt formen: namn (antal mottagna och skickade sms)
sara (199)
jesper (131)
gitarristen (364)

detta gör mig väldigt nöjd.
annars spenderar han & jag dagarna i studion där vi egentligen inte gör så mycket. spelar med en kortlek som är så gammal att den smulas sönder till vita korn över hela bordet, dricker kaffe, spelar in saker som blir halvdana, sitter så att mitt knä är mot hans lår eller vice versa, jag fingrar på en tuss av hans hår som är lite längre än resten, vi kommer dåligt överens och blir låtsasarga på varandra, och så tjivas vi om vem som ska fylla på vattenflaskan.
så åker han iväg för att köpa lunch medan jag sitter kvar och äter min micrade matlåda. när han kommer tillbaka sitter jag med fötterna uppe på skrivbordet och ser på grey's anatomy. han sätter sig bakom mig, i soffan, och roar sig med att fråga saker så som, är hon din favorit? (om christina) jag svarar ja. är han den hårda killen? (om alex) jag svarar ja. är han den kloka? som du är kär i? (om shepherd) jag svarar ja. kanske ser gitarristen på grey's i smyg. (kanske ser han på mig i smyg?)

spår

lämna ett spår:

namn:
att återvända

e-postadress:

eget tillhåll:

spår:

Trackback
RSS 2.0