trehundraåttio

valborg börjar med världens godaste kebabrulle och slutar med att gitarristen skedar mig så jag är nöjd. första maj kommer jag hem äcklig och bakfull och äter fläskkarré till frukost, skrubbar bort all smuts i duschen. vid tre kommer david och moster och mormor & morfar och alla, så i lillebrors ära äter vi daimtårta i strålande lysande härliga solskenet och jag svettas och trivs förutom när det kryper spindlar på mig. efter bullar och toscakakor etc går jag upp till mitt rum för att plugga matte men somnar istället som en liten boll och när jag vaknar har alla åkt hem. nu har jag precis ätit kikärtsgryta, pratat i telefon med gitarristen, köpt hultsfredbiljett samt lyssnar på explosions in the sky. har bra magkänsla

spår

lämna ett spår:

namn:
att återvända

e-postadress:

eget tillhåll:

spår:

Trackback
RSS 2.0