arton

*ringer till exet "du ligger med min vän å ja skulle ligga med din vän" den konversationen. han är så otrevlig och han säger att han är neutral och vi lägger på och jag fulgrinar i en laxrosa kudde
 
*och hans vän var här inatt och bet mig för hårt och tog i mig för hårt och jag sa, du är för hårdhänt, och han klev av sängen och fick ångest och skulle gå hem och jag sa, lägg dig här, vi kan sova bara, och klappade på honom och han la sig en stund och sen reste sig och hade ångest och det gick om igen och om igen tills han gick hem
 
*och jag smsade och frågade om han ville dricka kaffe och prata om det och hade noll förväntningar på ett svar och hade rätt
 
*tänker på den i malmö varje dag och saknar saknar

spår

lämna ett spår:

namn:
att återvända

e-postadress:

eget tillhåll:

spår:

Trackback
RSS 2.0