sex

jag har handlat krukrosor och rört ihop allt. den med gulliga näsan visade sig inte alls va en sån som bara pratar och inte lyssnar. så tänkte jag, han är åtminstone en sån som inte diskar. och sen var det allt han gjorde. bara diskade allt. 
 
så jag pratade med honom och sa, jag har tänkt att jag inte vill ha dig. men nu har jag förstått att du är en sån som diskar. vad ska vi göra? och han sa, jag ska åka till malmö i en vecka. jag ska se om jag saknar dig. och jag sa okej.
 
och sen frågade jag om jag får hångla med hans vän. och han sa ja, men ligg inte med honom. så igår hade jag singstarfest och hånglade med hans vän. och så bestämde jag med en annan att vi ska ligga nån gång. och idag var båda här och vi upptäckte att jag har en takterass och där satt vi och båda var fysiska och jag ville inget jag vill ju bara att han med näsan ska vara i malmö och tänka på mig

spår

lämna ett spår:

namn:
att återvända

e-postadress:

eget tillhåll:

spår:

Trackback
RSS 2.0