tre

på mitt lakan en liten svart fläck från när jag grät över den med näsan och det kom mascaratår i sängen. en vecka sen.
 
torsdag och låg jag där på lakanet å den med näsan låg bredvid å jag sa, jag tycker du är så fin. jag gillar dig. det vet du nog. och han sa, ja. jag gillar dig med. du är så fin snäll rolig gullig snygg häftig smart. men inte kärlekskänslor.
 
och jag sa okej och somnade.
 
idag och jag sitter på jobbet och rensar ogräs och lyssnar på zara larsson och tänker, när jag kommer hem ska jag skriva en pros and cons-lista om den med näsan.
 
nu ska jag skriva den.
 
pros: han är den enda jag vet som också läst och älskar socialantropologi. eller han är den enda som ens vet vad det är. han är gosgud. han gillar tv-spel och vi spelar last of us och det är härligt. han älskar läsa klassiker. han älskar kaffe. med mjölk. han vill jag ska lära honom slicka fitta (inte för att jag vet hur det görs?). han gillar å se sex and the city med mig å vill jämt. han har en härlig lukt. han har varit snäll mot mig tror jag men ibland vet jag inte om jag är jättesubjektiv så det är jag väl. han skriver en science fiction-novellsamling!!! han älskar att segla!!! han är så fin i helsvart. han gillar att bli kliad i skägget och han gillar att klia mig med skägget. han HAR en så fin näsa. han lägger jämt handen på min rygg.
 
cons: här skulle det va en """"punchline"""" om att han e 99% lol men kände att det var så många pros jag hade glömt så jag faktiskt BEHÖVER skriva en conslista. så jag gör väl det.
 
cons på riktigt: han köpte nya skor för att imponera på en = "ok". han är en sån som ska va svår? kanske? han gör så mycket grejer för att vara häftig. han bryr sig jättemycket om att vara häftig. han kan berätta om sina åsikter i hundra år och är nog inte så intresserad av nån annans. han gillar inte gamla människor?!!? han har aldrig lärt sig slicka fitta. han är väldigt intresserad av sig själv. han är nog sin egna favoritperson och inte på ett härligt självkänsla nu-sätt utan snarare på ett osäkert sätt på nåt sätt? han fattar inte att jag är tha thaaang
 
:-)

spår

lämna ett spår:

namn:
att återvända

e-postadress:

eget tillhåll:

spår:

Trackback
RSS 2.0