två

jag börjar om från början.
 
fast inte såklart. en vän berättar att hon blivit sjuk. pga mig.
 
det är söndag och jag fyller tjugoett. det är mulet och jag beställer kängor för födelsedagspengarna och får en physalis. jesper är med. varje gång det är söndag och mulet blir jag ledsen. man tycker det inte borde vara så på en födelsedag? men en vän har blivit sjuk pga mig. och jag vill vara med den skäggiga med gullig näsa fast jag tror mest för att han är bra på att gosa? han pratar så jävla mycket och så jävla högt att han nästan överröstar mina irritation, men, ni vet, ändå inte ju. så jag tror jag vill vara med den för att när han pussar mig på bröstet så blir det dubbelgosigt pga hans skägg.
 
jahaa, ni.
 
söndag och tjugoett. disk och youth lagoon och har lagt alla pengar på öl och cigaretter. jag har nog inte blivit klokare?

spår

lämna ett spår:

namn:
att återvända

e-postadress:

eget tillhåll:

spår:

Trackback
RSS 2.0