femtiofyra

träffar jazzaren som varit borta i en månad. han håller om mig länge i hallen. vi lägger oss i sängen och han säger att han har saknat mig. att han haft på sig min rallytröja nästan varje dag han varit hemma. vi köper äcklig fryspizza på direkten klockan ett på natten och äter i sängen. jag berättar om min gräspsykos i helgen. han får mig att komma och han kommer i mig och det rinner mens och sperma överallt. han håller om mig länge i duschen. vi är vakna till halv sex på morgonen, aldrig ordentliga mål eller ordentlig sömn. några timmar sover jag i alla fall i hans famn, han drar sig och får ta en taxi till repet. jag står naken i dagsljuset i ytterdörren och vinkar av honom, två gånger vänder han sig om.

spår

lämna ett spår:

namn:
att återvända

e-postadress:

eget tillhåll:

spår:

Trackback
RSS 2.0