fyrtiofyra

mot hans preussiskt blåa underlakan orange hud. mitt ben hans ben hans mörka könshår. kropp och hud och blått. sedan: filtergult badrumsljus dimmig duschkur ånga. min rygg mot kakelväggen och hans blöta hud mot min. hans hand på min höft. hans andra hand på väggen bredvid mitt huvud. sedan: hans fingrar i mig. bakfylla. jag duschar iskallt, det svartnar för ögonen. jag kollapsar på badrumsgolvet. andas. han säger, du är likblek.  snart tillbaka till duschen och han fryser. hett vatten igen. han tvålar in händerna, tvålar in mig med händerna. han schamponerar sitt hår. jag lägger armen om hans hals och kysser honom. på handen får jag schampo. vi ser på varandra länge. hånglar, trycker nästipp mot nästipp. kan inte låta bli stryka honom över kinden, i mungipan, ta i örsnibben, hålla i nacken. han ler lite och jag med. längre ser vi på varann. han ler stort, jag med. den vänstra mungipan är sned. ett snett leende. det är överväldigande.

spår

lämna ett spår:

namn:
att återvända

e-postadress:

eget tillhåll:

spår:

Trackback
RSS 2.0