fyrtiotre

jag säger: jag tycker det är så härligt att ligga med dig. du känns väldigt närvarande.
han säger: ja. paus. du gör mig väldigt kåt. det är något... kemin mellan oss. den är... han funderar en god stund. jag undrar om han ska fortsätta överhuvudtaget. han säger: vild. den bara drar mig med sig.
jag skrattar, säger: den lever sitt eget liv.
jag säger: vi har så mycket att prata om. det tar inte slut. sånt är så viktigt. men också... kan vi vara helt tysta med varann. vi behöver inte prata. det är också så viktigt. att kunna vara bekväma utan att alltid prata.
jag säger: jag känner mig väldigt bekväm med dig.
han säger: ja! han funderar en stund till. på min axel ligger han och under min haka är hans huvud och med min hand stryker jag honom över pannan.
han säger: du har en sån självsäkerhet. det är inte så vanligt - eller... det är inte så vanligt. jag tycker verkligen om det. jag känner mig trygg med dig.

spår

lämna ett spår:

namn:
att återvända

e-postadress:

eget tillhåll:

spår:

Trackback
RSS 2.0