trettioåtta

har fått ateljé. två dagar i rad av vintersol. köper sexleksaker, spräcker min mobilskärm. har läderbyxor. ligger med han med de stora skorna för första gången sen i höstas. han är snäll och märklig. trettiotreåringen ligger med min vän. det känns konstigt. vi beslutar att sluta ligga. jag sitter i sängen och han ställer sig brevid, klappar mig i håret, jag lutar huvudet mot hans höft. ingen sol kommer in i lägenheten och våra växter dör. köper ljudkort och mikrofon. tatuerar en mobiltelefon på armen. ångrar mig. är finnig i ansiktet. är fin. känner mig sällan glad. spår i tarotkorten att denna vår ska jag ägna mig åt kultur snarare än medicin. och tydligen så ska jag göra slut med den halvlockige

spår

lämna ett spår:

namn:
att återvända

e-postadress:

eget tillhåll:

spår:

Trackback
RSS 2.0